اخبار پاری سن ژرمن

رئال 2-0 یووه؛ برد شیرین در آستانه سوپرکاپ

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:رئال مادرید موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 0-2 برابر یوونتوس به پیروزی برسد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

رئال مادرید از 6:30 صبح روز یکشنبه به وقت ایران در دیداری تدارکاتی در تور پیش فصل آمریکا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند. 
شاگردان کارلو آنچلوتی در اولین بازی دوستانه‌ در آمریکا برابر بارسا با یک گل شکست خوردند و پس از آن با کلاب آمه‌ریکای مکزیک نیز به تساوی 2-2 رضایت داده بودند. این بازی اولین و البته آخرین پیروزی آنها در تور پیش فصل بود. 

کریم بنزما مانند همیشه یکی از گلزنان رئال مادرید در این بازی بود و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 19 بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پرین کند که به جای شزنی در دروازه یوونتوس ایستاده بود. 

بازی در نیمه اول با تک گل این ستاره فرانسوی به پایان رسید و رئال در نیمه دوم با پنج تغییر در ترکیبش در برابر تنها تغییر یوونتوس که حضور آنخل دی‌ماریا در زمین بود به زمین برگشت. 

تعویض‌های متعدد دو مربی در نیمه دوم باعث شد که بازی کمی از ریتم اصلی خودش دور شود اما یکی از تعویض‌های آنچلوتی جواب داد و مارکو آسنسیو بار دیگر توانایی‌های خودش را در طول مسابقات پیش فصل به رخ کشید و موفق شد دروازه یوونتوس را در دقیقه 69 برای بار دوم باز کند. 

مکس آلگری پس از دریافت این گل چندین تعویض متوالی انجام داد تا ترکیب تیم در زمین را به صورت کامل تغییر دهد اما در نهایت در باز کردن دروازه حریف موفق نبود. 
به این ترتیب، رئال مادرید با پیروزی 0-2 تور پیش فصل آمریکا را به پایان رساند و تا ساعاتی دیگر به اسپانیا برمی‌گردد تا برای اولین دیدار رسمی فصل، سوپرکاپ اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت، آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید