آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمنحواشی پاری سن ژرمن

دوران جدید در پاریس: پی‌اس‌جی بدون امباپه‌ها

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: بلافاصله بعد از کیلیان امباپه، برادر او اتان امباپه هم در آستانه ‏جدایی از پاری سن ژرمن است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاریسن ژرمن دوران جدید در پاریس پی‌اس‌جی بدون امباپه‌ها

پاری سن ژرمن در فصل 2024-25 نه تنها ‏کیلیان امباپه، بلکه برادرش اتان را نیز از دست خواهد داد.‏
پس از انتقال قطعی کیلیان امباپه به رئال مادرید، حالا نوبت به برادر ‏کوچکتر او، اتان است که پاری سن ژرمن را ترک کند. طبق گزارش ‌‏’فوت مرکاتو’، اتان که تنها 17 سال سن دارد، راهی شمال فرانسه و ‏باشگاه لیل خواهد شد.‏

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی در روز دوشنبه، اتان امباپه، برادر ‏کوچکتر کیلیان امباپه، در آستانه ترک باشگاه پاری سن ژرمن و ‏پیوستن به تیمی در شمال فرانسه است. این انتقال اولین تجربه ‏اتان در خارج از باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود. اتان که به همراه ‏برادرش پس از انتقال کیلیان از موناکو به پاریس راهی این باشگاه ‏شد، فوتبال خود را در رده‌های پایه پاری سن ژرمن آغاز کرد و در فصل ‌‏2023-24 برای اولین بار با تیم اول و به عنوان بازیکن حرفه‌ای به ‏میدان رفت. او تاکنون در سه بازی در لیگ یک و دو بازی در جام ‏حذفی فرانسه برای پاری سن ژرمن به میدان رفته است.‏پدیده نوجوان فرانسوی خودش را تا جایی که باید ثابت کرده است و ‏حالا که مدیران پاریسی نمی‌خواهندش قصد دارد به تیمی برود که ‏بتواند بیشتر بازی کند. تیمی که رقابت از پاری سن ژرمن در آن کمتر ‏باشد. لیلِ فونسکا که این فصل در لیگ 1 چهارم شد و در مرحله پلی ‏آف لیگ قهرمانان اروپا 2024-25 به میدان خواهد رفت، پیش بینی ‏می‌شود در تابستان مربی خود را تغییر دهد.‏هر دو امباپه در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد پاری سن ژرمن ‏را ترک می‌کنند. به این ترتیب، کیلیان و اتان بدون اینکه پولی به ‏باشگاه فرانسوی برسد، از این تیم جدا خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید