اخبار پاری سن ژرمن

مقایسه آماری عملکرد کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه تا 25 سالگی

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: امباپه در مجموع عملکرد بهتری را تا 25 سالگی نسبت به رونالدو داشته است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مقایسه آماری عملکرد کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه تا 25 سالگی

کیلیان امباپه به همراه فرانسه در یکی از دیدارهای جذاب یورو 2024 به مصاف الگویش رونالدو می‌رود.

تیم ملی فرانسه و پرتغال فردا شب در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت. دو کاپیتان فرانسه و پرتغال ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه‌ای دارند. به‌طوری‌که امباپه همیشه از رونالدو تعریف و تمجید کرده و اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال را الگوی خودش معرفی کرده است. امباپه در حالی بازوبند کاپیتانی فرانسه را در بازی مقابل پرتغال بر بازو خواهد بست که اون 25 ساله است و در این مطلب قصد داریم به بهانه این بازی، مقایسه‌ای بین رونالدو و امباپه در 25 سالگی بیندازیم.

همانطور که در تصویر زیر به خوبی مشهود است از نظر آمار گلزنی و تعداد بازی، کیلیان امباپه برتری محسوسی نسبت به کریستیانو رونالدو دارد. کیلیان امباپه در 450 بازی موفق به ثبت آمار 468 گل و پاس گل شده است. کیلیان امباپه در 69 درصد بازی‌های خود به پیروزی رسیده است. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو تا سن 25 سالگی خود، در 436 بازی، 249 گل و پاس گل داشت و در 62 درصد بازی‌های خود به پیروزی رسیده بود. البته در مورد کریستیانو ذکر این نکته مهم الزامی است که شمار گل‌های او بعد از 30 سالگی چه در تیم ملی و چه در تیم‌های باشگاهی‌اش بیشتر و بهتر بوده است.

آمار گل‌های رونالدو پس از 30 سالگی از بسیاری از مهاجمین سرشناس دنیای فوتبال هم بهتر بوده است. رونالدو در همین سن و سال به رئال مادرید آمد و با عنوان بهترین گلزن تاریخ لوس بلانکوس این باشگاه را ترک کرد. در مورد کیلیان امباپه هم باید گفت که او با چنین آمار و عملکرد بسیار خوبی پا به رئال مادرید می‌گذارد و هواداران لوس بلانکوس می‌توانند انتظار درخشش از یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان را در ترکیب تیمشان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید