اخبار پاری سن ژرمن

نیمار: فتح لیگ قهرمانان با PSG جاه‌طلبی‌‌ام برای فصل آینده است/ امباپه انتخاب درستی کرد

به گزارش اخباره پاریس ژرمن فرانسه ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که می‌خواهد در این تیم بماند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جاه‌طلبی او برای فصل آینده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

نیمار: فتح لیگ قهرمانان با PSG جاه‌طلبی‌‌ام برای فصل آینده است/ امباپه انتخاب درستی کرد

به گزارش اخبار پاریس ژرمن فرانسه ، نیمار که تا سال 2025 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود مدیران باشگاه فرانسوی در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کنند، حاضر به فروش این ستاره برزیلی در تابستان پیش‌رو هستند.

این مهاجم 30 ساله که تابستان 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در 144 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 105 گل‌زده و 76 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است، می‌گوید قصد جدایی از این تیم را ندارد.

نیمار در گفت‌وگو با «کانال پلاس» فرانسه، درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: جاه‌طلبی من همیشه یکسان است، کسب هر عنوان ممکن. خوب بازی کردن و رسیدن به قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا.

اینها جاه طلبی‌های من برای فصل آینده هستند. این کار را هم باید با پاری‌سن‌ژرمن انجام بدهم. من با PSG قرارداد دارم، بنابراین گزینه دیگری نیست.

بله، این کارها را با پاری‌سن‌ژرمن انجام خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید