اخبار پاری سن ژرمن

لیونل مسی در تماس با ژاوی خواهان بازگشت به بارسلونا شد/ بازگشت بزرگ اسطوره در راه است؟

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: به نظر می‌رسد که فوق ستاره آرژانتینی پیشین آبی و اناری‌های شهر بندری بارسلون که در پاری‌سن‌ژرمن فرانسه توپ می‌زند، تمایل دارد که دوباره به جمع یاران کاتالان‌ها و شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ بازگردد. ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

خبرنگار رسانه اسپانیایی ال چرینگیتو، به نظر می‌رسد که لیونل مسی، کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال آرژانتین و فوق ستاره سابق خط حمله باشگاه بارسلونا که سال گذشته با ترک این تیم اسپانیایی به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه ملحق شد، در جریان برقراری یک تماس با ژاوی هرناندز، سرمربی جوان بلوگرانا، به این مربی اعلام کرده که می‌خواهد به جمع یاران تیم کاتالانی بازگردد!

لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا، فصل بسیار پیچیده‌ای را در پاری‌سن‌ژرمن سپری کرده و حالا شایعه شده که او علاقه‌مند است تا در فصل تابستان جاری با ترک پاریس، مجددا به شهر بندری بارسلون بازگردد. این شایعه در شرایطی از راهروهای ساختمان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به گوش می‌رسد که پیش از این از سوی رسانه‌های فرانسوی گفته شده بود که مدیریت باشگاه پایتخت‌نشین فرانسه برای رقابت‌های فصل آینده لوشامپیونه و چمپیونزلیگ، به حضور لیونل مسی امیدوار است؛ اما علاقه‌ای به حفظ نیمار جونیور ندارد و به این بازیکن برزیلی گفته شده که در صورت تمایل برای جدایی، در‌های باشگاه به روی خروج او باز خواهند بود. حالا اما شرایط دگرگون شده و به لیونل مسی، شماره 30 فصل پیش پاریسی‌ها از سوی مسئولان این باشگاه فرانسوی اعلام شده در صورتی که پیشنهاد قابل قبولی برای فروشش به باشگاه برسد، مدیران پی‌اس‌جی این پیشنهاد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید