اخبار پاری سن ژرمن

فروش دی‌لیخت، قیمت اشکرینیار را بالا می‌برد!

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: باشگاه اینتر قصد ندارد میلان اشکرینیار را به کمتر از 70 میلیون یورو بفروشد و ممکن است جدایی ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس آنها را به این هدف برساند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پاری سن ژرمن که به دنبال تقویت خط دفاعی اش است، میلان اشکرینیار، مدافع تنومند اینتر، را به عنوان گزینه اصلی در نظر دارد اما نرآتزوری حاضر نیست که این بازیکن را به قیمتی کمتر از 70 میلیون یورو بفروشد.
اشکرینیار تا تابستان 2023 با اینتر قرارداد دارد اما از آنجا که دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بودند، اینتر احساس می کند که هنوز دست بالا را دارد.
این در حالی است که پیشنهاد پاری سن ژرمن 50 میلیون یورو به همراه پاداش عملکرد است اما مدیران اینتر حاضر به فروش این بازیکن با این قیمت نیستند.

از سوی دیگر، افزایش تلاش های بایرن مونیخ برای خرید ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می تواند روی قیمت اشکرینیار تاثیر بگذارد.
با توجه به اینکه چلسی هم به دنبال خرید دی‌لیخت است، در صورتی که این بازیکن راهی مونیخ شود، آبی های لندن برای خرید اشکرینیار اقدام خواهند کرد و آنوقت شاید پی اس جی مجبور شود با رقم مورد نظر اینتر کنار بیاید.
در صورتی که اشکرینیار از اینتر جدا شود، این باشگاه گلِیسون بِرِمِر را از تورینو به خدمت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید