جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

با وجود علاقه پاری سن ژرمن، ماتیاس دلیخت می‌خواهد به منچستریونایتد بپیوندد

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: ماتیاس دلیخت مصمم است به منچستریونایتد بپیوندد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

با وجود علاقه پاری سن ژرمن، ماتیاس دلیخت می‌خواهد به منچستریونایتد بپیوندد

در حالی که دو سال پیش، هنگام پیوستن ماتیاس دلیخت به بایرن مونیخ امیدواری‌های زیادی به او وجود داشت؛ اما اکنون نام او به‌خاطر برنامۀ مکس ابرل برای اصلاح ساختار حقوقی این باشگاه در فهرست فروش باواریایی‌ها قرار گرفته است.

مطابق گزارش‌ها، منچستریونایتد جدی‌ترین مشتری این مدافع هلندی به حساب می‌آید؛ اما اکنون به نظر می‌رسد یک رقیب جدید در این راه پیدا کرده‌اند و آن هم پاری سن ژرمن است.

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ بایرن مونیخ و منچستریونایتد در حال مذاکره بر سر ساختار انتقال ماتیاس دلیخت هستند. شیاطین سرخ می‌خواهند تعدادی بند پاداش درون پیشنهاد خود قرار دهند. همچنین با وجود گزارش‌های مربوط به ورود پاری سن ژرمن به رقابت بر سر این مدافع 24 سالۀ هلندی، قصد دلیخت بسیار واضح است، او می‌خواهد به منچستریونایتد برود و دوباره با اریک تن هاخ همکاری کند. دلیخت تا سال 2027 با بایرن قرارداد دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است.

بایرن مونیخ پیش از خرید یوناتان تا، باید یک مدافع بفروشد
بیلد گزارش داده بایرن مونیخ می‌خواهد پیش از خرید یوناتان تا از بایرلورکوزن، یک مدافع بفروشد. بنابراین، ماتیاس دلیخت باید قبل از تکمیل این خرید، فروخته شود. دو باشگاه هنوز در حال مذاکره با یکدیگر هستند؛ اما هنوز بین پیشنهاد باواریایی‌ها و مبلغ درخواستی ورکسلف، اختلاف وجود دارد.

بیش‌تر بخوانید: نزدیک‌تر شدن یوناتان تا به انتقال به بایرن مونیخ
در هر حال، اکنون دو باشگاه در آستانه رسیدن به توافق نهایی با یکدیگر قرار ندارند و همچنین برخی از اعضای هیئت نظارت بایرن مونیخ، با جذب یوناتان تا چندان موافق نیستند و تردیدهایی درباره درست بودن این انتقال برای باشگاه دارند. گفتنی است از قرارداد این مدافع 28 سالۀ آلمانی با بایرلورکوزن تنها یک فصل دیگر باقی‌مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید