جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

پیشنهاد پاری سن ژرمن به دست لوتشارل خیرترویدا رسید

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: خیرترویدا که ۹ بار برای تیم ملی هلند به میدان رفته است، در ماه‌های گذشته به لیورپول، لایپزیش و بایرن مونیخ نیز لینک شده بود. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پیشنهاد پاری سن ژرمن به دست لوتشارل خیرترویدا رسید

پاری سن ژرمن با هدف تقویت خط دفاعی خود، برای جذب لوتشارل خیرترویدا پا پیش گذاشته و به این بازیکن هلندی پیشنهاد اولیه‌ای ارائه کرده است.

به گزارش فوت مرکاتو، لوئیس کامپوس و تیم او همزمان با بازسازی خط حمله پس از جدایی کیلیان امباپه به مقصد رئال مادرید، برای تقویت تیم در فاز دفاعی نیز تلاش می‌کنند. مدیران این باشگاه پاریسی به دنبال یک مدافع جوان هستند که با بازی‌های اروپایی آشنا باشد و بتواند هم در پست دفاع راست و هم در مرکز خط دفاع، بازی کند.

در واقع کامپوس می‌خواهد جایگزین مناسبی برای اشرف حکیمی پیدا کند؛ کسی که جایگاهش مورد تردید نیست، اما ممکن است در طول تابستان پیشنهادی جدی دریافت کند. پاری سن ژرمن در این راستا، روی خیرترویدا دست گذاشته است؛ یک مدافع میانی که در ابتدای فصل گذشته توسط آرنه اسلوت، پستش در فاینورد به مدافع راست تغییر کرد. او با به ثمر رساندن 8 گل و فرستادن 5 پاس گل در 34 بازی، به طور منطقی برای خود نامی دست و پا کرده است.

پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن این بازیکن هلندی 23 ساله وقت را تلف نمی‌کند، زیرا او می‌تواند در جناح چپ به تیم کمک کند، یک جایگزین واقعی برای اشرف حکیمی باشد و در مرکز خط دفاعی نیز ایفای نقش کند. این ویژگی‌ها برای PSG که ممکن است شاهد خروج نوردی موکیله، دانيلو پریرا (در صورت دریافت پیشنهاد خوب، در پاریس ماندنی نیست) و میلان اشکرینیار در تابستان امسال باشد، فاکتور مهمی به شمار می‌روند.

در پایان باید گفت، خیرترویدا که هم اکنون همراه تیم ملی هلند در مسابقات یورو ۲۰۲۴ حضور دارد، پس از این رقابت‌ها درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. پاری سن ژرمن تا این لحظه پیشنهادی به فاینورد ارائه نکرده است و بر همین اساس، آینده خیرترویدا تا سال ۲۰۲۵ به فاینورد گره خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید