اخبار پاری سن ژرمن

ناصر الخلیفی

به گزارش اخباره پاریس ژرمن : ناصر الخلیفی (انگلیسی: Nasser Al-Khelaifi؛ زادهٔ 12 نوامبر 1973 ) یک تاجر و سرمایه‌دار و همچنین بازیکن حرفه‌ای سابق تنیس اهل کشور قطر است. او رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه بی‌ان مدیا، رئیس سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر، رئیس فدراسیون تنیس قطر (QTF) و معاون فدراسیون تنیس آسیایی برای غرب آسیا (ATF) است.

وی همچنین هم‌اکنون مدیرعامل باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن است. او در سال‌های 2015 و 2016 به عنوان مدیر محبوب لوشامپیونه و قدرتمندترین مرد فوتبال فرانسه شناخته شد. وی همچنین با خرید نیمار و کیلیان امباپه برای باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال را شکست.‏ برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

ناصر الخلیفی

بعداز اینکه سازمان سرمایه‌گذاری قطر در سال 2011 باشگاه پاری سن ژرمن را خرید ناصر الخلیفی به عنوان رئیس آن انتخاب شد. او توانست ستاره‌های بزرگی از قبیل دیوید بکهام، نیمار، زلاتان ابراهیموویچ، ادینسون کاوانی، کیلیان امباپه، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جانلوئیجی دوناروما و لیونل مسی را به باشگاه جذب کند و 13 جام در فوتبال کسب کند. در سال 2015 تمام صندلی‌های باشگاه را به صندلی‌های راحتی تبدیل کرد و 100 میلیون دلار برای بهینه و افزایش کیفیت باشگاه در نظر گرفته شده‌است.

در سپتامبر 2018 دادگاه اقتصادی مصر، شبکه‌های تلویزیونی بین سپورت و رئیس آن ناصر الخلیفی به دلیل مخالفت در ماده 8 قانون حمایت از رقابت، 400 میلیون جنیه جریمه کرد. شرکت بین اسپورت اقدام به قطع شبکه‌های خود از مشترکین در ماهواره مصری (نایل سات) شد؛ که آن‌ها را مجبور به تحویل دستگاه‌های رسیور سهیل سات کرد؛ و ضربه جدی به ماهواره مصری وارد شد.

دیدگاهتان را بنویسید