جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

دروازه‌بان سابق رئال مادرید از پاریسن ژرمن می‌رود

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: کیلور ناواس دروازه بان سابق رئال مادرید که در حال حاضر در پاری سن ژرمن حضور دارد، قرار است که در انتهای فصل جاری به شکل رایگان و به عنوان یک بازیکن آزاد جمع پاریسی ها را ترک کند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن دروازه‌بان سابق رئال مادرید از پاریسن ژرمن می‌رود

باید دید که مقصد بعدی کیلور ناواس کجا خواهد بود و این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. کیلور ناواس بین سال های 2014 تا 2019 در رئال مادرید حضور داشت و سه بار پیاپی با رئال مادرید قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. کیلور ناواس در پاری سن ژرمن روز های چندان خوبی را سپری نکرد و بیشتر اوقات نیمکت نشین دوناروما بود. حالا قرارداد ناواس با پی اس جی تمام می شود و این دروازه بان 37 ساله قصد دارد از پی اس جی برود.

به نقل از فابریزیو رومانو، ناواس که قرار است پی اس جی را ترک کند درباره این تصمیم گفت:” من به خاطر سال های اخیری که در این باشگاه حضور داشته ام، بسیار سپاسگزارم.”

کیلور ناواس در جام جهانی 2014 برزیل، درون دروازه تیم ملی کاستاریکا خوش درخشید و همین قضیه موجب شد تا او راهی رئال مادرید شود. او در رئال مادرید در ابتدا نیمکت نشین ایکر کاسیاس بود اما پس از رفتن کاسیاس از رئال مادرید تبدیل به دروازه بان اول تیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید