آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمنآمار تیم پاری سن ژرمنپربازدید ترین اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

بهترین هافبک دنیا امروز در پاریس زندگی می‌کند!‏

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، امروز ستایش جالبی از ژائو ‏نوس، پدیده جوان پرتغالی داشت که در 19 سالگی به ستاره تیمش ‏تبدیل شده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن بهترین هافبک دنیا امروز در پاریس زندگی می‌کند!‏

ژائو نوس در مدت کوتاهی که از شروع این ‏فصل گذشته نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. هافبک 19 ‏ساله پرتغالی امسال تابستان از بنفیکا راهی پاریس شد تا در ‏پی‌اس‌جی شاگرد لوئیس انریکه شود.

نوس جوان یکی از پدیده‌های این فصل فوتبال اروپا بوده و در همان ‏چند هفته اول پنج پاس گل به نام خود ثبت کرده است. تا امروز در ‏پنج لیگ بزرگ اروپایی هیچ بازیکنی موفق نشده به آمار پنج پاس گل ‏دست پیدا کند. ‏

انریکه امروز درباره این جوان پرتغالی تیمش گفت: “انتظاری که من از ‏ژائو دارم همان انتظاری است که از همه هافبک‌ها دارم. ولی او ‏واقعا فراتر از انتظارم بوده است. این پسر طوری فوتبال بازی می‌کند ‏که انگار از اول برای بازی در پازل تاکتیکی من ساخته شده است.”

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه گفت: “ژائو نوس توپ را از دست ‏نمی‌دهد. باور کردنی نیست که این جوان چقدر توانایی حفظ توپ را ‏دارد. از این گذشته بازی‌خوانی ژائو عالی است و در این مدت کوتاه با ‏وجود جوانی رابطه‌ای بی‌نظیر با هم‌تیمی‌هایش برقرار کرده است.”

دیدگاهتان را بنویسید