اخبار پاری سن ژرمن

انتقال ژاوی سیمونز به بایرن مونیخ، مانع آمدن فلوریان ویرتس نمی‌شود

اخبار پاری سن ژرمن: علاقۀ بایرن مونیخ به ژاوی سیمونز، ابهاماتی درباره برنامه‌های آن‌ها برای فلوریان ویرتس به وجود آورده است. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

انتقال ژاوی سیمونز به بایرن مونیخ، مانع آمدن فلوریان ویرتس نمی‌شود

با ورود مکس ابرل به هیئت مدیرۀ بایرن مونیخ، جذب ژاوی سیمونز تبدیل به یکی از اهداف اصلی این باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی شد. گزارش‌هایی نیز وجود دارد که این بازیکن با باواریایی‌ها بر سر برخی مسائل به توافق شخصی رسیده و می‌تواند در یک انتقال قرضی می‌تواند به این باشگاه بپیوندد.

هر چند گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که ورود سیمونز، می‌تواند روی برنامه‌های بایرن مونیخ برای جذب فلوریان ویرتس، استعداد مطرح این نسل فوتبال آلمان در کنار جمال موسیالا، تأثیر بگذارد.

به گزارش توبی آلتشفل و کریستین فالک از بیلد؛ بایرن مونیخ هیچ‌گونه نگرانی‌ای ندارد که جذب ژاوی سیمونز در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، از شانس‌شان برای جذب فلوریان ویرتس در پنجره تابستانی آینده بکاهد.

در واقع سران این باشگاه اعتقاد دارند که نمی‌توان از یک سال قبل برای پنجره نقل‌وانتقالاتی بعدی برنامه‌ریزی کرد و به همین خاطر، اگر اکنون فرصت جذب سیمونز وجود دارد، صرف‌نظر از اینکه چه اتفاقی برای فلوریان ویرتس می‌افتد، باید از آن استفاده کنند. هر چند به نظر می‌رسد قصد باواریایی‌ها برای جذب یک بازیکن در این پست، جدی است و فابریتزیو رومانو گزارش داده اگر باواریایی‌ها موفق به جذب سیمونز نشوند، با فعال کردن بند فسخ 60 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد دنی اولمو، این بازیکن را جذب می‌کنند.

گفتنی است قرارداد ژاوی سیمونز با پاری سن ژرمن تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. او در فصلی که گذشت توانست از خود آمار خوب 10 گل و 15 پاس گل را برای لایپزیش ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید