اخبار پاری سن ژرمن

این فصل قدرت PSG را نشان خواهیم داد

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:جان لوییجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن، مدعی شد این فصل آنها تیم کاملی در همه خطوط هستند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

جدایی کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی باشگاه پاری سن ژرمن قطعی شده و بر اساس اظهارنظر کریستوف گالتیه در همان روزهای ابتدایی، جان لوییجی دوناروما در این فصل سنگربان ثابت این تیم خواهد بود. پی‌اس‌جی در ادامه پیروزی های پرگل خود در فصل جاری، دیشب نیز با نتیجه 1-7 از سد لیل گذشت. جان لوییجی دوناروما معتقد است این تیم هم در دفاع و هم در حمله عملکرد درخشانی داشته و قدرت این تیم در فصل جاری به نمایش گذاشته شده است.

جان لوییجی دوناروما گفت: “ما از کسب این پیروزی پرگل برابر لیل خیلی خوشحال و راضی هستیم و از جریان بازی واقعا بسیار لذت بردیم. البته من خوشحال نیستم که یک بار دروازه‌ام باز شد و دوست داشتم در این بازی کلین شیت کنم، اما مهمترین مسئله این است که برنده شده و به سه امتیاز دست یافتیم. پاری سن ژرمن برابر لیل خیلی خوب بازی کرد و ما موقعیت های گلزنی فراوانی روی دروازه حریف خلق کردیم.

عملکرد درخشان مهاجمان تیم؟ بله، ما در خط حمله خیلی خوب بازی کردیم و نشان دادیم که چه از نظر هجومی و چه دفاعی چه توانایی هایی داریم. به نظر من کل تیم بازیکنان فوتبال فوق العاده ای به نمایش گذاشتند. ما بازیکنان بزرگی در ترکیب داریم که نمایش درخشانی داشته اند. قدرت تیم در هفته های اخیر در زمین نشان داده شده و ما از رخ دادن این اتفاق بسیار خوشحالیم.”

دیدگاهتان را بنویسید