جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

آمار و ارقام جالب از بازی های لیگ قهرمانان اروپا

آمار و ارقام جالب از بازی های لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: در شب مهمی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چندین رکورد و آمار جالب توجه به ثبت رسید. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

آمار و ارقام جالب از بازی های لیگ قهرمانان اروپا

با برگزاری اولین شب از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا آمار جالب زیر از مسابقات به دست آمد:

– پاری سن ژرمن پس از ۵۱ بازی متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار نتوانست موفق به گلزنی شود. این آمار نشان‌دهنده عملکرد هجومی این تیم در سال‌های اخیر بود که امشب قطع شد.

– منچسترسیتی با رکورد ۲۵ بازی شکست‌ ناپذیری، موفق شد رکورد قبلی منچستریونایتد را بشکند و به عنوان شکست‌ناپذیر ترین تیم انگلیسی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا معرفی شود.

– بورسیا دورتموند نیز به رکوردی چشمگیر دست یافت؛ این تیم در ۱۱ بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است، آماری که نشان از قدرت آن‌ها در خانه دارد.

– بایر لورکوزن نیز در ۱۰ بازی خانگی قبلی خود در رقابت‌های مهم اروپایی بدون شکست مانده است. این رکورد شامل ۷ برد و ۳ تساوی می‌شود و نشان‌دهنده ثبات تیم در بازی‌های اروپایی است.

به نظر می رسد فرمت جدید برگزاری لیگ قهرمانان اروپا جذابیت خاصی را به این رقابت ها اضافه کرده است و باید منتظر دیدارهای هیجان انگیز هفته های بعدی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید