پربازدید ترین اخبار پاری سن ژرمن

رقیب جدی برای پی‌اس‌جی/ ردبول در آستانه خرید باشگاه پاریسی

رقیب جدی برای پی‌اس‌جی/ ردبول در آستانه خرید باشگاه پاریسی

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: شرکت ردبول در همان روزی که خرید یورگن کلوپ به عنوان مدیر فوتبال جدیدش را اعلام کرد، خبر مهم دیگری را هم تایید کرد. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

رقیب جدی برای پی‌اس‌جی/ ردبول در آستانه خرید باشگاه پاریسی

شرکت ردبول تصمیم گرفته است که سهام باشگاه پاریس اف سی، دومین باشگاه شهر پاریس را هم بخرد. اکیپ گزارش داده است که این باشگاه که در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته دوی فرانسه است، در ساعات آینده به شرکت ردبول و خانواده آرنو (مالک گروه LVMH و یکی از لوکس ترین برندهای دنیا) فروخته خواهد شد.

فراچی، مالک کنونی باشگاه پاریس اف سی همچنان 30 درصد از سهام این باشگاه را تا سال 2027 در اختیار خواهد داشت و در ان زمان به طور کامل باشگاهش را به گروه آرنو-ردبول خواهد فروخت. در ابتدا قرار است که شرکت ردبول 15 درصد از سهام پاریس اف سی را در اختیار داشته باشد و خانواده آرنو یکی از ثروتمندترین خانواده های دنیا و مالک برندهایی نظیر لویی ویتون هستند، 55 درصد از سهام را در اختیار خواهند داشت.

هدف ردبول و آرنو این است که پاریس اف سی به یکی از قدرتمندترین باشگاه های فوتبال فرانسه تبدیل شود و بتواند با پی اس جی رقابت کند. این باشگاه در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته دوی فرانسه است و بازیکنانی نظیر ماکسیم لوپز و کرامور را خریده است. آنها قرار است که در سالهای آینده بین 200 تا 300 میلیون یورو برای تقویت این باشگاه سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید