بازیکنان پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

یوونتوس به دنبال جذب مدافع ناراضی پاری سن ژرمن

یوونتوس به دنبال جذب مدافع ناراضی پاری سن ژرمن

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: میلان اشکرینیار از شرایط خودش در پاری سن ژرمن راضی نیست و امکان دارد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به یوونتوس بپیوندد. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

یوونتوس به دنبال جذب مدافع ناراضی پاری سن ژرمن

میلان اشکرینیار در حال حاضر شرایط چندان خوبی در پاری سن ژرمن ندارد. او در پنج بازی قبلی پاری سن ژرمن تنها 21 دقیقه به میدان رفت تا مشخص شود جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن ندارد. او از این وضعیت راضی نیست و می‌خواهد تغییری در آن به وجود بیاورد. جدایی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان پیش رو یکی از راه‌های بهبود شرایط است. این مدافع 29 ساله اهل اسلواکی مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، میلان اشکرینیار از دقایق کمی بازی‌اش در پاری سن ژرمن رضایت ندارد و می‌خواهد به نحوی از این شرایط خارج شود. یوونتوس برای خرید یک جایگزین برای گلیسون برمر مصدوم، به دنبال جذب این بازیکن است. این انتقال ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو رسمی شود. پیش از این گفته شده بود که یاکوب کیویور، مدافع لهستانی آرسنال از گزینه‌های یوونتوس برای جانشینی برمر است.

نکته جالب توجه این است که اشکرینیار سابقه بازی برای اینتر را در کارنامه دارد و باید دید آیا به رقیب تیم سابق خود می‌پیوندد یا ترجیح می‌دهد راهی تیم دیگری شود؟

دیدگاهتان را بنویسید