پربازدید ترین اخبار پاری سن ژرمنحواشی پاری سن ژرمن

پاری‌سن‌ژرمن همچنان به دنبال جذب رشفورد

پاری‌سن‌ژرمن همچنان به دنبال جذب رشفورد

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که در تابستان نتوانست مارکوس رشفورد را از منچستر به پاریس بیاورد، همچنان به دنبال جذب او است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پاری‌سن‌ژرمن همچنان به دنبال جذب رشفورد

به نقل از TEAMtalk، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز هم به جذب مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد علاقه‌مند است اما موانعی که مانع از انتقال این وینگر در تابستان شده بود، همچنان پابرجاست.

رشفورد در تابستان مورد علاقهپی اس جیقرار گرفت زیرا این غول فرانسوی به دنبال یافتن جانشینی برای کیلیان امباپه بود.

امباپه در تابستان به رئال مادرید پیوست و پاریسی‌ها می‌خواستند با مبلغ 75 میلیون پوند (90 میلیون یورو، 98 میلیون دلار) رشفورد را جایگزین او کنند. چنین انتقالی محقق نشد زیرا شیاطین سرخ هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل به جدایی ملی‌پوش انگلیسی خود نشان ندادند.

طبق گزارش‌ها باشگاه منچستریونایتد، ارزش رشفورد را نزدیک به 100 میلیون پوند (120 میلیون یورو، 131 میلیون دلار) ارزیابی کرد. با وجود عدم تمایل یونایتد به فروش این بازیکن 26 ساله که سال گذشته قراردادی تا سال 2028 با قرمزهای اولدترافورد امضا کرد، پی اس جی هنوز هم در نظر دارد سال آینده رشفورد را جذب کند.

پاری‌سن‌ژرمن مایل است در سال 2025 خط حمله خود را تقویت کند و یکی ا اولویت‌های اصلی آنها همچنان وینگر انگلیسی یونایتد است. این وینگر چپ در دو فصل قبل در فرم خوب خود قرار داشت و در 56 بازی، 30 گل به ثمر رساند. او به یونایتد کمک کرد تا جام اتحادیه را بالای سر ببرد و در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس قرار گیرد.

با این حال، فصل گذشته او با انتقادهای زیادی روبرو شد، زیرا فقط 8 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و برای تیم ملی انگلیس در یورو 2024 انتخاب نشد. حالا وی با 4 گل در 11 بازی نمایش قابل قبولی داشته اما رسیدن به ثبات و کسب جایگاه ثابت در ترکیب یونایتد، هنوز برای او یک مسئله است.

دیدگاهتان را بنویسید