جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

بر خلاف ادعاها: پی‌اس‌جی از یونایتد وینگر می‌خرد

با وجود شایعات درباره ماندگار شدن جیدون سانچو در یونایتد، ‏مذاکرات پاری سن ژرمن با شیاطین سرخ برای جذب او رسما آغاز ‏شده است. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن بر خلاف ادعاها پی‌اس‌جی از یونایتد وینگر می‌خرد

شبکه اسکای مدعی شد با اینکه در روزهای ‏اخیر منچستریونایتد بارها تکرار کرد که رابطه جیدون سانچو و اریک ‏تن‌هاخ کاملا نرمال شده و هیچ دلخوری‌ای وجود ندارد اما پاری سن ‏ژرمن نه تنها از تلاش برای جذب سانچو دست برنداشته بلکه حالا به ‏تلاش‌هایش رسمیت داده است.

این شبکه اعلام کرد تا پیش از این پاری سن ژرمن با سانچو و مدیر ‏برنامه‌هایش تماس‌هایی برقرار کرده بود ولی حالا باشگاه فرانسوی به ‏شکل رسمی مذاکره با منچستریونایتد را کلید زده است.

در گزارش اسکای اشاره شده که جیدون سانچو به مدیران یونایتد ‏اطلاع داده که مخالفتی با ترک باشگاه و پیوستن به پاری سن ژرمن ‏ندارد. این منبع می‌گوید مذاکرات فعلی بین پی‌اس‌جی و ‏منچستریونایتد بر سر نوع و شکل انتقال این ستاره انگلیسی است.این در حالی است که تن‌هاخ در اردوی پیش‌فصل سعی کرد به همه ‏ثابت کند که دیگر مشکلی با سانچو ندارد. او در بازی‌های دوستانه ‏یونایتد از سانچو به عنوان یکی از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد. او ‏حتی در مصاحبه اخیرش گفته بود که در بازی‌های اول فصل پیش رو ‏قصد دارد از جیدون سانچو در پستی به غیر از وینگر استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید