اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در آستانه جذب پدیده باشگاه بنفیکا

به گزارش اخبار پاری سن ژرمن، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه پاری سن ژرمن به نهایی کردن قرارداد ژائو نوس هافبک جوان پرتغالی نزدیک میشود و دور جدید و مثبتی از مذاکرات روز پنج شنبه مجددا انجام شده است و تیم پاری سن ژرمن می خواهد نهایتا هفته آینده این معامله را مهر و موم کند و این بازیکن را به ورزشگاه پارک دو پرنس انتقال دهد. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پاری سن ژرمن در آستانه جذب پدیده باشگاه بنفیکا
جزئیات بسته مورد بحث می تواند مبلغ ۷۰ میلیون یورو به علاوه قرار دادن بازیکنانی برای باشگاه بنفیکا مانند رناتو سانچز در این قرارداد باشد.
پاری سن ژرمن در حال حاضر روی قرارداد برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد کار نمیکند و تمرکز کامل پاری سن ژرمن روی انتقال ژائو نوس به فرانسه است.

اگر برونو فرناندز در تابستان امسال در منچستریونایتد بماند، مذاکرات قرارداد جدید نیز میتواند در تابستان بعدی اتفاق بیفتد. پاری سن ژرمن قصد دارد از هفته آینده در مذاکرات برای جذب ژائو نوس و ویکتور اوسیمن پیشرفت کند.

بنفیکا تمایل ژائو نوس برای پیوستن به پاری سن ژرمن را درک میکند و مذاکرات بین باشگاه ها برای انجام آن در حال پیشرفت است. اوسیمن هم پیش از این به صورت شخصی به پاری سن ژرمن پاسخ مثبت را داده است اما توافق با ناپولی هنوز کامل نشده است و گفتگوها ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید