اخبار پاری سن ژرمن

گالتیه: ناراحتی امباپه طبیعی بود

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که رفتار کیلیان امباپه در زمین بازی اتفاقی خاص و غیرعادی نبوده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

 پاری سن ژرمن شب گذشته در هفته دوم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف مون‌پولیه رفت و موفق شد با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
نمایش درخشان پی اس جی در این بازی باعث شد که گالتیه از عملکرد بازیکنانش در این دیدار ابراز رضایت کند و همچنین از جو پر هیجان ورزشگاه خانگی پی اس جی تمجید کند. 
این مربی فرانسوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از همه هواداران ممنونم. این یک استقبال گرم و دوست داشتنی بود. ورزشگاه مملو از تماشاگر بود. جو بسیار خوبی را در بازی امشب تجربه کردیم. بازیکنانم هم مشتاق یک بازی خوب در خانه بودند و ما توانستیم عملکرد خوب خودمان را در این بازی هم به نمایش بگذاریم.»

گالتیه درباره شرایط تیمش در این بازی اظهار داشت:« بازیکنانم در این بازی واقعا خوب بازی کردند. آنها مشتاق گلزنی و پیروزی و انجام کارهای ترکیبی با یکدیگر بودند. ما توانستیم خطرهای بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کنیم. در ده دقیقه پایانی کمی خسته شدیم و این فرصت گلزنی به مون‌پولیه هم داد. این موضوع مربوط به گرما و آمادگی بدنی بازیکنان بود. هوا بسیار گرم است اما در نهایت از نمایش بازیکنانم راضی هستم.»
سرمربی پی اس جی درباره اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده پیرامون کیلیان امباپه اضافه کرد:« امباپه آخرین بار سه هفته پیش بازی کرده بود، بنابراین من می‌دانستم که این بازی برایش دشوار خواهد بود. او جنگنده است و می‌خواهد همیشه خوب و سریع باشد اما باید بداند که کمی زمان می‌برد تا به 100 درصد آمادگی‌اش برسد. او همیشه به دنبال گلزنی است و این که از این شرایط و فاصله فیزیکی که با هم تیمی‌هایش دارد کمی ناامید و ناراحت شود طبیعی است.»

دیدگاهتان را بنویسید