جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

ناپولی و بررسی جذب لوکاکو پیش از فروش اوسیمن؛ احتمال انتقال مهاجم نیجریه‌ای به آرسنال

آرسنال و پاری سن ژرمن به جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی علاقه دارند. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن ناپولی و بررسی جذب لوکاکو پیش از فروش اوسیمن احتمال انتقال مهاجم نیجریه‌ای به آرسنال

نارضایتی آنتونیو کونته از وضعیت مبهم خط حمله ناپولی باعث شده این باشگاه ایتالیایی شروع به بررسی جذب روملو لوکاکو قبل از فروش ویکتور اوسیمن کند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تماس‌ها برای انتقال مهاجم محبوب کونته ادامه دارد اما هنوز درخواست 35 میلیون یورویی چلسی توسط پارتنوپی زیاد درنظر گرفته می‌شود. ناپولی برای خرید لوکاکو به فروش اوسیمن نیاز دارد اما آنها امکان اقدام برای جذب این بازیکن 31 ساله قبل از فروش مهاجم نیجریه‌ای را رد نکرده‌اند.

آرسنال و پی اس جی در کمین اوسیمن؛ چراغ سبز نرس به ناپولی
نزدیک شدن چلسی به جذب سامو اومورودیون از اتلتیکو مادرید، باعث کم شدن احتمال انتقال اوسیمن به جمع آبی‌های لندن شده‌است. پاری سن ژرمن وضعیت مهاجم سابق لیل را زیر نظر دارد درحالی که آرسنال نیز ممکن است برای خرید او وارد عمل شود. تیم‌های عربستانی نیز مشکلی با خرید اوسیمن ندارند اما این مهاجم 25 ساله چندان برای انتقال به خاورمیانه متقاعد نشده‌است.

دی مارتزیو همچنین گفت دیوید نرس، وینگر برزیلی بنفیکا نیز به ناپولی چراغ سبز نشان داده و برای نهایی شدن انتقال، توافق دو باشگاه بر سر شرایط معامله نیاز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید