اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

افزایش شانس بایرن مونیخ و لایپزیش؛ ژاوی سیمونز ترجیح می‌دهد در آلمان بماند

به گزارش اخباره پاری سن ژرمن: به نظر می‌رسد بایرن مونیخ و لایپزیش شانس بیش‌تری برای جذب ژاوی سیمونز دارند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

افزایش شانس بایرن مونیخ و لایپزیش؛ ژاوی سیمونز ترجیح می‌دهد در آلمان بماند

قرارداد قرضی ژاوی سیمونز با لایپزیش تا پایان این فصل اعتبار داشت و اکنون او پس از یورو 2024 باید به پاری سن ژرمن برگردد. با این حال به نظر می‌رسد این بازیکن تمایلی برای بازگشت به فرانسه ندارد و همین باعث شده گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او انجام شود.

به گزارش اکیپ؛ بایرن مونیخ، آرسنال، منچستریونایتد و منچسترسیتی برای خرید ژاوی سیمونز با پاری سن ژرمن تماس گرفته‌اند اما پاریسی‌ها تمایلی به فروش بازیکن‌شان ندارند زیرا اگر تا پیش از پنچره نقل‌وانتقالات ژانویه 2025 فروخته شود، بخش زیادی از پول آن به آیندهوون می‌رسد.

بنابراین محتمل‌ترین گزینه برای سیمونز در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، یک انتقال قرضی دیگر است. همچنین این بازیکن 21 ساله به لطف یک بند در قراردادش با پاری سن ژرمن، حرف آخر را درباره باشگاه بعدی خود خواهد زد.

یک انتقال قرضی دیگر به لایپزیش نیز می‌تواند یک گزینه باشد و سیمونز خوشحال می‌شود یک فصل دیگر نیز در بوندسلیگا بماند زیرا در سال‌های اخیر در سه کشور مختلف بازی کرده و اکنون به دنبال ثبات است. تصمیم نهایی این بازیکن هلندی پس از یورو 2024 گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید