اخبار پاری سن ژرمن

رسمی؛ آقای گل تاریخ پاریسن ژرمن به والنسیا پیوست

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:ادینسون کاوانی که با زدن 200 گل در 300 بازی تبدیل به آقای گل تاریخ پی اس جی در دوران حضورش در آن باشگاه شده بود، اکنون به طور رسمی به والنسیا پیوسته است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

از قبل گفته شده بود که ادینسون کاوانی به دنبال مقصد جدیدی است و احتمال زیاد این مقصد جدید لالیگا خواهد بود. از تیم هایی مثل رئال سوسیداد و ویارئال پیرامون این بازیکن اسم آورده شده بود اما در نهایت ادینسون کاوانی به والنسیا پیوست.

کاوانی پس از جدایی از منچستر یونایتد تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود و اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد قراردادی دو ساله با خفاش های لالیگا بسته است.

کاوانی می تواند تبدیل به یک رقیب برای بنزما و لواندوفسکی شود چرا که مهاجم توانمندی است که سابقه گلزنی به بارسلونا با پیراهن پی اس جی را هم در کارنامه خود دارد.

او بین سال های 2013 تا 2020 در پی اس جی حضور داشت و در آن جا با بازیکنانی مثل زلاتان و نیمار هم تیمی بود و در نهایت آقای گل تاریخ این باشگاه شد. کاوانی بین سال های 2020 تا 2022 در منچستر یونایتد بود و پس از آن از این تیم جدا شد و اکنون راهی والنسیا در لالیگا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید