اخبار پاری سن ژرمن

کولو موآنی، بزرگترین دروغ تاریخ فوتبال فرانسه!

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: دنیل ریولو، تحلیل‌گر فوتبال فرانسه، بعد از اتمام بازی با پرتغال، شدیدا علیه رندال کولو موآنی حرف زد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

کولو موآنی، بزرگترین دروغ تاریخ فوتبال فرانسه!

فرصت‌سوزی‌های کولو موآنی در سال‌های اخیر به قدری زیاد شده که ریولو را به مرز انفجار رساند. او در فینال جام جهانی در ثانیه‌های پایانی یک تک به تک تاریخی را برابر دیبو مارتینز از دست داد و در نهایت فرانسه بازنده شد.

ریولو در پایان بازی فرانسه-پرتغال که موآنی یک فرصت عالی را در آن از دست داد، گفت: تعجب می‌کنم که آیا ما با یکی از بزرگترین دروغ‌های سال‌های اخیر روبرو هستیم یا نه. واقعا چگونه موآنی می‌تواند برای تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن بازی کند؟ اصلا چطور ممکن است برای خرید او 90 میلیون یورو هزینه شده باشد؟

ریولو ادامه داد: نمی دانم برای خط حمله فرانسه بهترین راه حل کولو موانی است یا تورام. آنچه ما می‌دانیم این است که دمبله چیزهای بیشتری را به تیم می‌دهد تا رقبا را نابود کند. به نظر من وقتی دمبله وارد زمین شد، روند بازی را تغییر داد.

وقتی دمبله را دارید، همیشه لحظه‌ای وجود دارد که می‌دانید او دریبل می‌زند و شانس گل خلق خواهد کرد. ما می‌دانیم که دمبله همیشه همین کار را می‌کند و یک بازیکن سرنوشت‌ساز است. کولو موآنی شاید یکی از بزرگترین دروغ‌های تاریخ فوتبال ما باشد و برای من، تماشای بازی او آزاردهنده است.

دیدگاهتان را بنویسید