جدیدترین اخبار پاری سن ژرمننقل و انتقالات پاری سن ژرمن

جانشین امباپه به پی‌اس‌جی چراغ سبز نشان داد

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داد که خویچا کواراتسخلیا مهاجم گرجستانی ناپولی به پی اس جی چراغ سبز نشان داده و در این تابستان راهی تیم پاریسی می شود. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن جانشین امباپه به پی‌اس‌جی چراغ سبز نشان داد

این مهاجم گرجستانی که لقب “کوارادونا” را در فصل گذشته کسب کرده بود، قرار است که به جانشین امباپه در پی اس جی تبدیل شود. پاریسی ها حالا از خود بازیکن اوکی گرفته اند اما کار دشوار برایشان مذاکره با ناپولی است.

در حقیقت ناپولی نشان داده که ستارگانش را به سادگی نمی فروشد و برای فروش کواراتسخلیا بیش از صد میلیون یورو خواهند خواست. ناپولی در این تابستان ممکن است که اوسیمهن را هم بفروشد.

پی اس جی در یک سال اخیر هر سه ستاره سرشناس خط حمله خود یعنی امباپه، نیمار و مسی را از دست داده و باید همه چیز را از نو بسازد. آنها چهره های تازه ای نظیر کولو موانی، گونسالو راموس و دمبله را به خدمت گرفته اند و البته به نظر می رسد که سیاست نقل و انتقالاتی خود را عوض کرده اند. ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی اخیرا گفته بود که برای آنها حالا تیم مهمتر از نفرات است و آنها امیدوارند که زیر نظر انریکه بتوانند بدون وابستگی به ستارگان، بالاخره طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را بشکنند. آنها در این فصل نیز در جامهای داخلی موفق بودند اما در اروپا در عین ناباوری توسط دورتموند حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید