اخبار پاری سن ژرمن

حاضریم لواندوفسکی را بفروشیم، اما به بارسلونا نه!

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:حتی در صورت جدایی رابرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ علاقه‌ای به فروش او به بارسلونا ندارد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

رفتار رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در دو روز اخیر در تمرینات پیش فصل این تیم موید آن است که این بازیکن تمایلی به ماندن نداشته و بعد از هشت سال قصد جدایی دارد. اگرچه یک سال از قرارداد این بازیکن گلزن با بایرن مونیخ باقی مانده، اما لواندوفسکی قصد دارد در سال‌های پایانی دوران ورزشی خود حضور در باشگاه جدیدی را تجربه کند.

نشریه بیلد مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ می خواهند که کل مبلغ فروش رابرت لواندوفسکی یا حداقل بخش بزرگی از آن را فورا و نه در چندین قسط دریافت کنند. باشگاه نسبت به پرداخت اقساط از سوی باشگاه بارسلونا شک دارد و این تردید به خصوص پس از مشکلاتی که برای پرداخت اقساط آرتورو ویدال وجود داشت، بیشتر هم شده است. در حقیقت مدیران بایرن مونیخ ترجیح می دهند این ستاره لهستانی به باشگاه های قابل اعتمادتری مانند پاری سن ژرمن یا چلسی بفروشند، زیرا آنها نیز به جذب لواندوفسکی در هفته های اخیر ابراز علاقه کرده اند. 

اما خود این بازیکن می خواهد به بارسلونا برود و مهاجرت به انگلیس و فرانسه در بین گزینه های او جایی ندارد. جالب اینجاست پس از اینکه رویای لواندوفسکی برای چندین سال بازی در ترکیب رئال مادرید بود، حالا تلاش برای انتقال به بارسلونا از سوی او برای مدیران باشگاه بایرن مونیخ تعجب برانگیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید