اخبار پاری سن ژرمن

بخندیم یا گریه کنیم؟ این توهین به مسی و فوتبال بود

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:غیبت لیونل مسی در فهرست اولیه توپ طلا، واکنش‌های تند رسانه‌های آرژانتینی را به دنبال داشت. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

فرانس فوتبال شب گذشته فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلای 2022 را منتشر کرد اما در این بین اثری از نام لیونل مسی به چشم نمی‌خورد. 

غیبت این بازیکن که با هفت توپ طلا در زمینه دریافت این جایزه ارزشمند رکوددار است باعث تعجب بسیاری شد و انتقادهای زیادی را نیز به همراه داشت. این در حالی است که نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی، نیز دیگر غایب برجسته این فهرست بود. 
مسی که تابستان سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پی اس جی پیوست، نتوانست درخشش همیشگی‌اش در نوکمپ را در این تیم تکرار کند و تنها 11 گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند.  غیبت مسی خشم هواداران او را به دنبال داشت و در آرژانتین نیز واکنش ها بسیار منفی بود.

شبکه تیک اسپورتس در سایت خود نوشت:« این فقط توهین به مسی نبود بلکه توهین به فوتبال بود. نمی دانیم باید بخندیم یا گریه کنیم. البته که باید به نظر همه احترام گذاشت ولی این توهینی آشکار به مسی بود و اصلا قابل قبول نیست.»

روزنامه کلارین هم نوشت:« توپ طلا و یک افتضاح بزرگ. واقعا 30 بازیکن برتر از لیونل مسی داریم؟ انکونکو و رودیگر از مسی بهتر هستند؟ مسی در بدترین فصل فوتبالی خودش نیز از خیلی ها بهتر بود.»

دیدگاهتان را بنویسید