جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

انتقال هالند به پاری‌سن‌ژرمن منتفی است؛ افزایش احتمال حضور او در رئال مادرید یا بارسلونا

انتقال هالند به پاری‌سن‌ژرمن منتفی است؛ افزایش احتمال حضور او در رئال مادرید یا بارسلونا

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: ارلینگ هالند، فوق‌ستاره نروژی منچسترسیتی به پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رود زیرا مقصد بلندپروازانه‌تری را در نظر دارد. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

انتقال هالند به پاری‌سن‌ژرمن منتفی است؛ افزایش احتمال حضور او در رئال مادرید یا بارسلونا

به نقل از وب‌سایت اسپانیایی elnacional، ارلینگ هالند، فوق‌ستاره نروژی منچسترسیتی در مورد مقصد بعدی خود برای تابستان آینده تصمیم گرفته است.

این مهاجم نروژی پس از خیره کردن دنیای فوتبال با گلزنی‌های بدون توقف خود در لیگ برتر که او را به یکی از ارزنده‌ترین بازیکنان فوتبال امروز جهان تبدیل کرده، با پیشنهادهای چندین میلیون دلاری روی میز، مواجه شده است.

با این حال، هالند قصد خود را روشن کرده است: فوتبال او در انگلیس به پایان می‌رسد و در آینده به پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رود زیرا مقصد بلندپروازانه‌تری در نظر دارد.

پاری‌سن‌ژرمن یکی از باشگاه‌هایی است که بیشترین علاقه را برای جذب هالند نشان داده است. پاریسی‌ها در جستجوی مستمر ستاره‌هایی برای تقویت تیم خود، حفظ برتری‌شان در لیگ فرانسه و کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

در همین چارچوب، پی اس جی پیشنهادی چند میلیون دلاری ارائه کرده‌ تا فوق‌ستاره نروژی را متقاعد کند که به پاریس بیاید. البته به گفته منابع نزدیک به اطرافیان این مهاجم، هالند این گزینه را رد کرده است.

با وجود جذابیت مالی پیشنهادهای پاری‌سن‌ژرمن، اولویت ستاره نروژی انتقال به اسپانیا است. هالند معتقد است که در اسپانیا می‌تواند به پیشرفت حرفه‌ای خود در بالاترین سطح ادامه دهد.

به همین علت، دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا به دقت هالند را زیر نظر دارند. هر دو باشگاه به هالند به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان و فرصتی بی‌نظیر برای تقویت تیم خود نگاه می‌کنند.

رئال مادرید اما علاقه بیشتری به فوق‌ستاره منچسترسیتی دارد زیرا مدتهاست که رویای قرار گرفتن هالند در کنار کیلیان امباپه را برای تشکیل یک زوج تهاجمی ویرانگر در سر می پروراند.

فلورنتینو پرز و مدیران باشگاه رئال مادرید مایلند بودجه مالی قابل توجهی برای تحقق این رویا و تضمین حضور این مهاجم گلزن برای سالهای طولانی در مادرید کنار بگذارند.

از سوی دیگر، بارسلونا تحت مدیریت خوان لاپورتا نیز از هالند چشم‌پوشی نکرده است. با وجود مشکلات مالی باشگاه، بارسا ستاره نروژی را بهترین بازیکن برای هدایت خط حمله خود در سال‌های آینده می‌بیند.

قرارداد هالند با منچسترسیتی تا تاریخ ۳۰ ماه جون سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید