جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

ضربه سخت به پاریس: راموس سه ماه خانه‌نشین شد

باشگاه پاری سن ژرمن درباره جراحی مهاجم پرتغالی‌اش گونسالو ‏راموس بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت او سه ماه از میادین دور خواهد ‏بود. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن ضربه سخت به پاریس راموس سه ماه خانه‌نشین شد

پاری سن ژرمن از زمان از دست دادن ستاره ‏بزرگش کیلیان امباپه برای پر کردن جای خالی او در خط حمله روی ‏یکی از مهاجمان پرتغالی‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده بود: گونسالو ‏راموس. ‏

اما از بخت بد پاریسی‌ها گونسالو راموس روز جمعه در هفته اول ‏لیگ یک در بازی مقابل لووهاور به شدت مصدوم شد و زمین را ترک ‏کرد.

پاری سن ژرمن امروز بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت گونسالو راموس ‏صبح سه‌شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفته است. خبر بد این بیانیه ‏برای هواداران این بود که راموس دست کم به مدت سه ماه قادر به ‏حضور در ترکیب پاری سن ژرمن نخواهد بود.

عمل جراحی روی رباط زانوی این ملی‌پوش پرتغالی در دوحه قطر ‏توسط دکتر پیتر دهوگ انجام شده است. در این بیانیه اشاره شد که ‏راموس چند روز آینده را به استراحت مطلق پرداخته و سپس دوران ‏ریکاوری را در کلینیک ویژه‌ای در پاریس از سر می‌گیرد. ‏

راموس در بازی جمعه شب مقابل لوهاور پاس گل اول پاری سن ‏ژرمن را به لی کانگ این داد. گلی که در دقیقه سوم به ثمر رسید. ولی ‏راموس در دقیقه 20 به ناچار زمین را ترک کرد تا فصل برای او به ‏بدترین شکل ممکن آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید