پربازدید ترین اخبار پاری سن ژرمن

تلاش چهار باشگاه بزرگ اروپایی برای خرید پدیده 17 ساله آرژانتینی

تلاش چهار باشگاه بزرگ اروپایی برای خرید پدیده 17 ساله آرژانتینی

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: چهار باشگاه بزرگ اروپایی تصمیم دارند برای خرید پدیده 17 ساله آرژانتینی، یعنی فرانکو ماستانتونو تلاش کنند و با هم رقابت کنند. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

تلاش چهار باشگاه بزرگ اروپایی برای خرید پدیده 17 ساله آرژانتینی

آرژانتین در سال‌های اخیر استعدادهای خوبی به جهان فوتبال معرفی کرده است. خولیان آلوارز، الخاندرو گارناچو و کلودیو اچه‌وری، از جمله ستاره‌های جوان آرژانتینی هستند که طی چند سال اخیر مورد توجه باشگاه‎‌های بزرگ اروپایی قرار گرفتند. به نظر می‌رسد نسل بعدی فوتبال آرژانتین هم می‌تواند دوران درخشانی را رقم بزند و اگر همین روند ادامه پیدا کند، آلبی سلسته در سال‌های آینده هم یکی از تیم‌های ملی خوب در جهان خواهد بود.

فرانکو ماستانتونو، ستاره 17 ساله باشگاه ریورپلاته جدیدترین استعداد فوتبال آرژانتین است که نظر تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. خبر علاقه رئال مادرید و بارسلونا در چند ماه اخیر شنیده شد اما حالا تیم‌های دیگری هستند که به خرید این بازیکن مستعد نزدیک هستند. به نقل از منابع آرژانتینی، منچستریونایتد، میلان، چلسی و پاری سن ژرمن تیم‌هایی هستند که ماستانتونو را زیر نظر دارند. این بازیکن با قیمت 33 میلیون یورو در دسترس است.

همچنین ای‌اس‌پی‌ان با تایید این خبر اضافه کرد که منچستریونایتد در کنار موستانتونو، دو بازیکن 17 ساله دیگر را هم زیر نظر دارد. کریس ریگ و اسوره نیپان، این بازیکنان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید