آمار تیم پاری سن ژرمنبازیکنان پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

مارکینیوش: بدون امباپه قهرمان اروپا می‌شویم

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: کاپیتان پی اس جی می‌گوید بدون امباپه و با داشتن بازیکنانی که چندان پرآوازه نیستند، هر کاری برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان خواهند کرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن مارکینیوش بدون امباپه قهرمان اروپا می‌شویم

پی اس جی که شروع بسیار خوبی در فصل جاری داشته و هنوز غیبت کیلیان امباپه به چشم نیامده، فردا کار خود در لیگ قهرمانان را در خانه و برابر خیرونا شروع خواهد کرد. پاریس فصل گذشته به نیمه نهایی هم رسید ولی مغلوب دورتموند شد.

مارکینیوش، کاپیتان پی اس جی، در نشست خبری این بازی و در مورد شکل جدید برگزاری لیگ قهرمانان گفت: «من تخصصی برای صحبت در مورد این قضیه ندارم، اما واضح است بازی‌های بیشتری وجود دارد. در هر صورت ما اینجا هستیم تا برنده شویم.»

متحول شدن دمبله: «همه ما او را خوب می‌شناسیم. دمبله هر چه بیشتر آرامش داشته باشد، اعتماد به نفسش نیز بیشتر می‌شود و این مهمترین چیز است. او بازیکن محبوبی درون رختکن است و مورد اعتماد کادر فنی نیز قرار دارد. از درخشش او در فصل جاری خوشحالیم.»

پاری سن ژرمن بدون امباپه: «مربی ما تجربه زیادی دارد و می‌دانست چه باید بکند. او می‌داند که بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند گل بزنند و این اتفاقی است که رخ داده و همه از این شروع خوب خوشحال هستیم. لوئیس انریکه فلسفه خودش را دارد و توانسته یک تیم منسجم را درست کند.»

پاری سن ژرمن، تیمی بسیار جوان: «فکر می‌کنم من با 30 سال سن مسن‌ترین بازیکن هستم و این فلسفه جدید باشگاه است. کمبود تجربه بهانه نیست و ما نتایج خوبی گرفته‌ایم. تیم پر از بازیکن جوان است و همه را باانگیزه می‌بینم. طبعا به عنوان بازیکن باتجربه باید به این جوانان کمک کنم.»

شروع عالی فصل: «بله، ما خوب شروع کرده‌ایم و ایده‌های مربی را بهتر و بهتر درک می‌کنیم. او ما را در مسیر درستی هدایت می‌کند ولی تیم کم و بیش همان روند فصل قبل را ادامه می‌دهد و در این زمینه تغییرات زیادی نسبت به آنچه در فصل گذشته انجام دادیم، وجود ندارد.»

شانس‌های قهرمانی: «همان مدعیان همیشگی به خصوص تیم‌هایی که اخیرا فاتح این رقابت‌ها شده‌اند. ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم و هنوز در ابتدای راه هستیم.»

خیز برداشتن دوباره برای لیگ قهرمانان: «ما همیشه اینجا هستیم تا تلاش کنیم قهرمان شویم. با وجود اینکه ستاره بزرگی را از دست داده‌ایم و نام‌های بزرگی نداریم، آماده حضور در لیگ قهرمانان هستیم و همه توانمان را می‌گذاریم تا به مراحل پایانی برسیم. اولین قدم سه امتیاز بازی فرداست.»

دیدگاهتان را بنویسید