اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

جدول لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته دوم؛ تیم‌هایی که انتظار صدرنشینی‌شان را نداشتید!

جدول لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته دوم

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: هفت تیم توانسته‌اند امتیازات کامل در دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

جدول لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته دوم

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 با برگزاری 18 مسابقه به پایان رسید و در بالای جدول، رقابت جالبی به چشم می‌خورد. دورتموند، برست و بنفیکا تیم‌هایی بودند که با گلباران کردن رقبا، تفاضل گل خود را ارتقا دادند و به تفکیک تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

بایرلورکوزن و لیورپول هم مثل هفته گذشته پیروز شدند، استون ویلا دست به کار بزرگی زد و توانست بایرن مونیخ را شکست دهد و یوونتوس هم با یک کامبک شجاعانه، به جمع شش امتیازی‌ها اضافه شد.

چگونگی برگزاری لیگ قهرمانان اروپا

با تغییر فرمت بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، مرحله گروهی حذف شده و جایش را به مرحله لیگ داده است. در مرحله لیگ، 8 هفته بازی برگزار می‌شود که هر تیم با 8 حریف متفاوت بازی می‌کند. تیم‌ها از هر سید 4 گانه، دو حریف دارند که در یکی از آن‌ها میزبان و در یکی مهمان هستند. به‌عبارتی، بازی‌های رفت‌وبرگشت دیگر وجود ندارد و هر تیم در 4 بازی میزبان و در 4 بازی مهمان است.

در خصوص نحوه صعود تیم‌ها باید گفت 8 تیم اول جدول به‌صورت مستقیم به یک‌هشتم نهایی راه می‌یابند و در سید یک قرعه‌کشی این مرحله جای می‌گیرند. 16 تیمی که در رده‌های 9 تا 24 قرار گیرند، در یک پلی‌آف رفت‌وبرگشت مقابل هم قرار می‌گیرند. 8 تیمی که برنده پلی‌آف شوند، به یک‌هشتم نهایی می‌رسند تا تیم‌های سید دوم قرعه‌کشی این مرحله را تشکیل دهند. تیم‌های 25ام تا 36ام نیز کارشان در مسابقات اروپایی تمام می‌شوند و به کلی حذف خواهند شد.

نتایج شب اول هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ سه‌شنبه 10 مهر 1403

سالزبورگ 0-4 برست
اشتوتگارت 1-1 اسپارتا پراگ
آرسنال 2-0 پاری سن ژرمن
بارسلونا 5-0 یانگ بویز سوئیس
بایرلورکوزن 1-0 میلان
بروسیا دورتموند 7-1 سلتیک
اینتر 4-0 ستاره سرخ صربستان
آیندهوون 1-1 اسپورتینگ
اسلوان براتیسلاوا اسلواکی 0-4 منچسترسیتی
نتایج شب دوم هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛ چهارشنبه 11 مهر 1403
ژیرونا 2-3 فاینورد
شاختار دونتسک 0-3 آتالانتا
استون ویلا 1-0 بایرن مونیخ
بنفیکا 4-0 اتلتیکو مادرید
دینامو زاگرب 2-2 موناکو
لیل 1-0 رئال مادرید
لیورپول 2-0 بولونیا
لایپزیش 2-3 یوونتوس
اشتورم گراتس اتریش 0-1 بروخه

دیدگاهتان را بنویسید