اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

عصبانیت شدید انریکه از انتقاد رسانه‌ها به ستاره 22 ساله پاری سن ژرمن

عصبانیت شدید انریکه از انتقاد رسانه‌ها

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: لوییز انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار شب گذشته تیمش از ستاره 22 ساله پاریسی‌ها، یعنی بردلی بارکولا حمایت کرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

عصبانیت شدید انریکه از انتقاد رسانه‌ها

پاری سن ژرمن شب گذشته موفق شد در برابر رن به برتری سه بر یک برسد و با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه، در صدر جدول قرار بگیرد. پاریسی‌ها با وجود جدایی کیلیان امباپه هنوز با مشکل جدی مواجه نشدند و فصل را بسیار خوب آغاز کردند. در صورتی که این روند ادامه داشته باشد تیم فرانسوی می‌تواند اتفاقات مثبتی را در این فصل رقم بزند.

یکی از ستاره‌های پاری سن ژرمن در فصل جدید بردلی بارکولا بوده است. وینگر 22 ساله این تیم که پس از جدایی کیلیان امباپه حالا فرصت بیشتری برای بازی به دست می‌آورد. او در 6 هفته ابتدایی در 5 بازی به صورت ثابت در ترکیب پاری سن ژرمن قرار گرفت و در این مدت توانست 6 گل برای تیمش به ثمر برساند. او حالا بالاتر از میسون گرینوود و عثمان دمبله، صدرنشین جدول گلزنان لیگ 1 فرانسه است.

در کنفرانس مطبوعاتی لوییز انریکه پس از دیدار با رن، خبرنگاران سوالاتی در خصوص بی‌ثباتی بارکولا پرسیدند که باعث عصبانیت انریکه شد. بارکولا در سه بازی بعد از تعطیلات فیفا دی در امر گلزنی ناکام بود و همین موضوع باعث شد تا تحت فشار رسانه‌ها قرار بگیرد. اما سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در این باره گفت: “می‌خواهم تنها یک بازیکن را نام ببرید که در همه بازی‌ها خوب ظاهر می‌شود. بارکولا تنها 22 سال سن دارد و شما حتی در بین بازیکنان باتجربه‌تر هم کسی را نمی‌بینید که در همه بازی‌ها خوب عمل کند.”

دیدگاهتان را بنویسید