اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

مدافع پاری سن ژرمن نزدیک تر از همیشه به پیراهن النصر عربستان

انتقال مدافع باشگاه پاری سن ژرمن به فوتبال عربستان به زودی نهایی خواهد شد.

به گزارش اخباره پاری سن ژرمن: انتقال مدافع باشگاه پاری سن ژرمن به فوتبال عربستان به زودی نهایی خواهد شد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مدافع پاری سن ژرمن نزدیک تر از همیشه به پیراهن النصر عربستان

مطابق خبر فابریزیو رومانو مدافع سابق اینتر و فصل گذشته پاری سن ژرمن راهی فوتبال عربستان خواهد شد. مطابق این خبر مذاکرات میلان اشکرینیار و باشگاه النصر عربستان اکنون به تصمیم این بازیکن بستگی دارد زیرا پاری سن ژرمن آماده است تا چراغ سبز را برای حضور در فوتبال حرفه ای عربستان نشان دهد. اشکرینیار در روزهای اخیر حال مذاکره با النصر بوده تا پاسخ نهایی را به این تیم بدهد چرا که قرارداد بین باشگاه ها تقریباً به توافق نزدیک است. اگر اشکرینیار از پاری سن ژرمن جدا شود، تیم فرانسوی میتواند یک دفاع وسط جدید به خدمت بگیرد.

به این ترتیب اگر میلان اشکرینیار پیشنهاد النصر را بپذیرد و از این تیم جدا شود، پاری سن ژرمن گزینه های دفاع میانی جدید را بررسی خواهد کرد. این یک فرصت مناسب برای پاری سن ژرمن است که به دنبال یک دفاع وسط جدید و جوان می باشد. اشکرینیار دیگر در برنامه های لوئیز انریکه قرار ندارد و باشگاه به او اطلاع داده است که باید تابستان امسال تیم را ترک کند. به جز النصر عربستان تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ هم در بازار نقل و انتقالات تابستانی میلان اشکرینیار را زیر نظر دارند اما احتمال حضور او در فوتبال عربستان بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید