جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

پاسخ منفی چلسی به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال مهاجم فرانسوی‌اش‌

پاسخ منفی چلسی به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال مهاجم فرانسوی‌اش‌

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: باشگاه چلسی حاضر نیست مهاجم فرانسوی ۲۶ ساله‌اش را بفروشد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پاسخ منفی چلسی به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال مهاجم فرانسوی‌اش‌

به نقل از Football Insider، چلسی حاضر به پذیرفتن پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای خرید کریستوفر انکونکو نیست.این مهاجم 26 ساله فوتبال خود را از پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرد، سپس به لایپزیش آلمان پیوست و پس از آن در سال گذشته به چلسی آمد.

مدت‌هاست که پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه بازگشت مهاجم فرانسوی است که فوتبال خود را از جوانی در همین باشگاه ِآغاز کرد.

با این حال، اعتقاد بر این است که چلسی پذیرای پیشنهادات نیست و انزو مارسکا، سرمربی آبی‌پوشان او را به عنوان بخشی کلیدی از برنامه‌های آینده خود می‌بیند.

او تاکنون در 11 بازی این فصل، 7 گل به ثمر رسانده است. با این وجود، این ملی‌پوش فرانسوی در فصل جاری فقط یک بار در لیگ برتر از ابتدا به میدان رفته و نیکلاس جکسون سنگالی در سایر دیدارها به او ترجیح داده شده است.

این مهاجم 26 ساله همچنین رقابت جدیدی در پست خود با خریدهای جدیدی مانند ژائو فلیکس و پدرو نتو دارد. انکوکو اگر بخواهد در پست هافبک تهاجمی بازی کند نیز باید با رناتو ویگا، ملی‌پوش پرتغالی چلسی رقابت نماید.

سرمربی چلسی اما نمی‌تواند انکوکو را نادیده بگیرد. این مهاجم فرانسوی در دیدار چلسی مقابل تیم بارو در جام اتحادیه در ابتدای مهرماه، هت‌تریک کرد تا آمادگی خود را به رخ بکشد.

این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی در ۱۲ دیدار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و ۱ گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید