اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

قرعه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

قرعه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش اخباره پاری سن ژرمن: بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان امسال مقابل تیمی قرار می‌گیرد که آخرین قهرمانی اروپای خودش را با شکست آن به دست آورد، اتفاقا سرمربی آن تیمِ قهرمان هم سر راه باواریایی‌ها قرار دارد. بایرن مونیخ حریفان خودش در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا را شناخت. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

قرعه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 انجام شد و تیم‌ها حریفان خودشان را شناختند. بایرن به عنوان تیم سوم فصل گذشته بوندسلیگا و فاتح 6 لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان تیم سید اول در این قرعه‌کشی حاضر شد. مهم‌ترین حریفان بایرن در مرحله اول لیگ قهرمانان امسال، بارسلونا و پاری سن ژرمن هستند.

بایرن مونیخ قرار است به خانه بارسلونا برود، تیمی که طی همه بازی‌های رودرروی اخیر آن را نابود کرده و هیچ مشکلی مقابل آن نداشته است، با این حال سرمربی بارسا این بار چهره آشنایی دارد و شاید اوضاع را تغییر دهد: هانسی فلیک. فلیک به عنوان سرمربی فاتح شش‌گانه قرار است مقابل تیم سابقش جدال جذابی به نمایش بگذارد. پاری سن ژرمن هم در مسیر بایرن قرار دارد، تیمی که یک بار بایرنِ فلیک را حذف کرد و یک بار هم در فینال لیگ قهرمانان مقابل آن شکست خورد. دیگر حریفِ قابل توجه مونیخی‌ها؟ استون ویلا! تیمی که تنها قهرمانی اروپای تاریخ خودش را با شکست همین بایرن به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید