جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

چرخش 180 درجه‌ای؛ یوسوا کیمیش در بایرن مونیخ ماندنی می‌شود؟

قرارداد یوسوا کیمیش با بایرن مونیخ در سال آینده به پایان می‌رسد و تاکنون نیز به نظر می‌رسد این ستاره آلمانی در مسیر جدایی از باواریایی‌ها قرار داشته باشد. بااین‌حال در چند روز گذشته مصاحبه‌های مکس ابرل و همچنین خود بازیکن نشان داده که شرایط تغییر کرده است. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن چرخش 180 درجه‌ای یوسوا کیمیش در بایرن مونیخ ماندنی می‌شود

حال به گزارش کری هاو و فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ بایرن مونیخ همچنان پیشنهادهای بزرگ برای یوسوا کیمیش را بررسی خواهد بود؛ اما او در این پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی تمایلی به جدایی ندارد و می‌خواهد با وجود علاقه پاری سن ژرمن در مونیخ بماند.

به همین خاطر باواریایی‌ها اکنون در تلاش هستند تا این بازیکن 29 ساله را متقاعد کنند یک قرارداد جدید؛ اما با کاهش حقوق امضا کند؛ زیرا باشگاه باید ساختار دستمزدهای پرداختی‌اش را اصلاح کند. در هر حال با توجه به شرایط فعلی، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که کیمیش قراردادش با بایرن مونیخ را تمدید کند. هر چند هنوز باید تکلیف برخی جزئیات مشخص شود.

گفته می‌شود کیمیش سالیانه حقوق ناخالص 15 میلیون یورو از بایرن مونیخ دریافت می‌کند و البته این مبلغ در صورت فعال شدن بندهای پاداش قابلیت افزایش تا 20 میلیون یورو را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید