اخبار پاری سن ژرمن

تغییر نظر PSG؛ لوکاس پاکتا، پاریسی می‌شود؟

LYON, FRANCE - JANUARY 09: Lucas Paqueta of Lyonin action during the Ligue 1 Uber Eats match between Olympique Lyonnais and Paris Saint Germain at Groupama Stadium on January 09, 2022 in Lyon, France. (Photo by Xavier Laine/Getty Images)

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: با اینکه بعد از جدایی لئوناردو از مدیریت ورزشی PSG به نظر می‌رسید تلاشها برای جذب لوکاس پاکتا متوقف شده اما حالا به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن دوباره به دنبال به خدمت گرفتن ستاره برزیلی است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

تا زمانی که لئوناردو، مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن را به عهده داشت به نظر می‌رسید او مصمم است لوکاس پاکتا، مهاجم هموطنش را از لیون خریداری کرده و به پاریس منتقل کند. اما با جدایی لئوناردو، دیگر تلاشی از سوی باشگاه در این رابطه مشاهده نشد.

اما رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش دادند که جانشین لئوناردو در باشگاه، لوئیس کامپوس، حالا درباره لوکاس پاکتا تغییر عقیده داده و به دنبال جذب او از باشگاه لیون است. پیش از این گفته می‌شد تاتنهام با لیون تماس گرفته و درباره پاکتا پرس و جو کرده است.

در گزارشهای اخیر رسانه‌های فرانسوی اشاره شده بود که پاکتا اخیرا و به خصوص بعد از انتقال هموطنش، برونو گیمارش، به نیوکاسل، در رختکن لیون احساس انزوا و تنهایی می‌کند و به همین علت عزم او برای جدایی از لیون جزم‌تر شده است. گیمارش خواهان پیوستن پاکتا به او در نیوکاسل است. همچنین از باشگاه آرسنال به عنوان دیگر خواهان مهاجم برزیلی یاد شده بود.

بر اساس تازه‌ترین خبرها در فرانسه، PSG حالا نظر خود را تغییر داده و مایل است برای خرید لوکاس پاکتا پیشنهادی معادل 60 تا 65 میلیون یورو به لیون ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید