پربازدید ترین اخبار پاری سن ژرمن

ادعای عجیب اسطوره آرسنال راجع به پی‌اس‌جی

ادعای عجیب اسطوره آرسنال راجع به پی‌اس‌جی

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: تیری آنری اسطوره فرانسوی معتقد است پاریسن ژرمن بدون حضور کیلیان امباپه، اگرچه جادوی کمتری در خط حمله دارد، اما تعادل بیشتری دارد. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

ادعای عجیب اسطوره آرسنال راجع به پی‌اس‌جی

شب گذشته پاریسن ژرمن از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پی اس وی آیندهوون رفت. آن ها در ابتدا با حساب یک بر صفر عقب افتادند، اما تلاش زیادی برای رسیدن به 3 امتیاز انجام دادند و در نیمه دوم 18 شوت به سمت دروازه تیم هلندی زدند. در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و لوئیز انریکه اگر کیلیان امباپه را در ترکیب خود داشت، به نظر می توانست کاری در این بازی انجام دهد. حالا با این تساوی، پاریسن ژرمن 4 امتیاز از 3 بازی کسب کرده و در رده هفدهم جدول قرار گرفته و حالا کار بسیار سختی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر دارد.

آنری درباره پی اس جی گفت: “فکر می کنم آن ها تعادل بیشتری دارند و حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستند. اما آن ها کیلیان را ندارند. به عنوان مثال، در بازی با آیندهوون، کیلیان می توانست بازی را 2-1 کند و پاریس را به پیروزی برساند. او می توانست ورق را به سود تیمش برگرداند.”

دیدگاهتان را بنویسید