جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

پرونده شکایت از امباپه و نزدیکانش به اتهام تجاوز، جدی شد

پرونده شکایت از امباپه و نزدیکانش به اتهام تجاوز، جدی شد

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: اخیرا اخباری در مورد شکایت از کیلیان امباپه ستاره فرانسوی رئال مادرید توسط یک زن به اتهام آزار جنسی و تجاوز مطرح شده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پرونده شکایت از امباپه و نزدیکانش به اتهام تجاوز، جدی شد

کیلیان امباپه روز گذشته این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که باشگاه سابقش پی اس جی با هدف تخریب وجهه او این خبر را مطرح کرده اما حالا مقامات رسمی در سوئد تایید کرده اند که پرونده ای در مورد ستاره فرانسوی و نزدیکانش باز شده است و آنها به آزار جنسی و تجاوز به یک زن متهم شده اند.

امباپه از فرصت غیبت در اردوی تیم ملی فرانسه و تعطیلی تمرینات رئال استفاده کرده بود تا سفری تفریحی را به همراه دوستانش به استکهلم داشته باشد اما حالا به نظر می رسد که این سفر برایش دردسرساز شده است. مارینا شیراکوا، دادستان پرونده گفت که تحقیقات در حال انجام است. وی اظهار داشت :” تنها چیزی که می توانم اعلام کنم این است که شکایت از یک جرم سوئد کرده است. من در حال انجام تحقیقات هستم و این را تایید می کنم. گفته می شود که این جرم در روز دهم اکتبر در مرکز استکهلم رخ داده است. نمی توانم چیز بیشتری در حال حاضر اعلام کنم.”

اسون اریک آلهم، دادستان کل سابق و مدیر مرکز حمایت از قربانیان نیز می گوید که امباپه باید در این پرونده مورد بازجویی قرار بگیرد چرا که شاهد خیلی مهمی به شمار می رود. البته می گوید که این مهاجم از متهمان سطح پایین تر است اما حضورش در مقر پلیس برای بازجویی خیلی مهم خواهد بود. دادستان پس از تحقیقات تصمیم خواهد گرفت که پرونده بسته شود یا این که کیلیان و دوستانش دادگاهی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید