جدیدترین اخبار پاری سن ژرمنحواشی پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن به دنبال جذب رقیب طارمی در اینتر

پاری سن ژرمن به دنبال جذب رقیب طارمی در اینتر

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: مارکوس تورام، مهاجم آماده این فصل اینتر مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است و این امکان وجود دارد که در زمستان یا تابستان سال آینده به این تیم فرانسوی بپیوندد. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پاری سن ژرمن به دنبال جذب رقیب طارمی در اینتر

یکی از بازیکنان شاخص سری آ ایتالیا تا به اینجای فصل مارکوس تورام بوده است. مهاجم فرانسوی اینتر که در ترکیب تیمش خوش درخشید و با به ثمر رساندن 7 گل در 7 مسابقه توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. این بازیکن تابستان 2023 و پس از اتمام قراردادش با مونشن گلادباخ به صورت رایگان به اینتر پیوسته بود و در فصل اول حضورش توانست قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا و سری آ را به دست بیاورد.

به گزارش کالچو مرکاتو، مارکوس تورام مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است. پیش‌بینی می‌شود رقم فسخ قرارداد مارکوس تورام در اینتر چیزی بیشتر از 80 میلیون یورو باشد و حتی به 90 میلیون یورو نیز برسد. این رقم بالا مدیران پاری سن ژرمن را مجاب می‌کند تا در ابتدا به سراغ مذاکره با مدیران اینتر بروند و سعی کنند با رقم کمتری تورام را به خدمت بگیرند.

پیش از این نیز گفته شده بود که پاری سن ژرمن به دنبال فروش رندال مولو موانی است و احتمالا تورام جانشین هم‌وطن خود در تیم فرانسوی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید