اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

ستاره 22 ساله‌ای که جای خالی امباپه را برای پاری سن ژرمن پر کرد

ستاره 22 ساله‌ای که جای خالی امباپه را برای پاری سن ژرمن پر کرد

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: با جدایی کیلیان امباپه این پرسش برای هواداران پاری سن ژرمن به وجود آمد که حالا کدام بازیکن می‌تواند جای خالی او را پر کند؟ برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

ستاره 22 ساله‌ای که جای خالی امباپه را برای پاری سن ژرمن پر کرد

کیلیان امباپه سرانجام تابستان امسال تصمیم به جدایی از پاری سن ژرمن گرفت. او پس از گذشت 7 سال حضور در تیم پاریسی، آن را ترک کرد و به رئال مادرید که از دوران کودکی رویای حضور در آن را داشت پیوست. با رقم خوردن چنین انتقالی، این نگرانی در میان هواداران پاری سن ژرمن به وجود آمد که با جدایی ستاره‌ای همچون کیلیان امباپه، کدام بازیکن می‌تواند جای خالی او را در پارک دو پرانس پر کند؟

در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان چند بازیکن بزرگ و سرشناس نامشان در لیست پاری سن ژرمن دیده شد، اما در نهایت هیچکدام به باشگاه فرانسوی ملحق نشدند. خویچا کوارتسخلیا، رافائل لیائو، مارکوس راشفورد و ویکتور اوسیمن، گزینه‌های مدیران پاری سن ژرمن برای تقویت خط حمله در تابستان امسال بودند اما هیچ بازیکنی برای جانشینی کیلیان امباپه به خدمت گرفته نشد تا لوییز انریکه کارش را با همان دارایی‌های فصل گذشته خودش ادامه دهد.

اما یک ستاره 22 ساله در همین ابتدای فصل نشان داد که توانایی پر کردن جای خالی امباپه را دارد. بردلی بارکولا، در پنج بازی ابتدایی خودش در لیگ 1 فرانسه موفق شد 6 گل به ثمر برساند. بارکولا در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن مقابل رن دو گل زد و یک برد شیرین را به پاریسی‌ها هدیه داد.

بارکولا هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و می‌تواند در سال‌‎های آینده مهره مهمی برای پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید