اخبار پاری سن ژرمنجدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

دروازه‌بان پاری سن ژرمن: حاضر بودم در بارسلونا بمانم و قرض داده شوم اما آن‌ها نخواستند

حاضر بودم در بارسلونا بمانم و قرض داده شوم اما آن‌ها نخواستند

به گزارش اخباره پاری سن ژرمن: دروازه‌بان دوم پاری سن ژرمن دوست داشت در بارسلونا بماند اما در نهایت این فرصت به او داده نشد. آرنائو تناس از تمایلش برای ماندن در بارسلونا پرده برداشت. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

حاضر بودم در بارسلونا بمانم و قرض داده شوم اما آن‌ها نخواستند

 

آرنائو تناس فوتبال خودش را در آکادمی لاماسیا شروع کرد و تا سال 2023 در باشگاه بارسلونا حضور داشت. او تا تیم ب بارسا پیش رفت اما هیچ‌وقت فرصت بازی در تیم اصلی به او داده نشد. تناس سال 2023 به پاری سن ژرمن منتقل شد تا زیر نظر لوئیز انریکه بازی کند و فرصت بازی داشته باشد. تناس که شش بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده، اخیرا در یک پادکست حاضر شد و در مورد جدایی از بارسا صحبت کرد.

من بارسلونا را ترک کردم چون آن‌ها پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من ندادند. وقتی متوجه شدم قرار است بازیکن آزاد شوم، ناراحت شدم. حاضر بودم هر پیشنهادی از سوی باشگاه را بپذیرم و حتی مشکلی با جدایی به عنوان بازیکن قرضی هم نداشتم.

تناس در ادامه صحبت‌هایش گفت:

مردم فکر می‌کنند آسان است اما واقعا این گونه نیست. رابطه عمیقی با باشگاه داشتم. وقتی 8 ساله بودم، ساعت 11 شب به خانه می‌رسیدم، مشق‌هایم را داخل تاکسی می‌نوشتم و گاهی تا 6 صبح بیدار می‌ماندم چون کل روز در لاماسیا بودم.

دیدگاهتان را بنویسید