جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

پاسخ منفی یوسوا کیمیش به پیشنهاد پاری سن ژرمن

رویای لوئیز انریکه برای انتقال هافبک آلمانی بایرن مونیخ به نتیجه نخواهد رسید. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن پاسخ منفی یوسوا کیمیش به پیشنهاد پاری سن ژرمن

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ یوسوا کیمیش در ماه اوت گزینه انتقال به پاری سن ژرمن را رد کرد. پاریسی‌ها برای جذب هافبک 29 ساله به صورت رسمی با بایرن مونیخ وارد مذاکره شده بودند اما این بازیکن پیشنهاد انتقال به پایتخت فرانسه را نپذیرفت. کیمیش به اطلاع بایرن مونیخ رسانده است که قصد دارد در آلیانتس آرنا بماند. با توجه به تمایل کیمیش، مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده و در واقع اقدامات مثبتی هم صورت گرفته است. باواریایی‌ها باید در سریع‌ترین زمان ممکن به یک‌ را‌ه‌حل مناسب دست پیدا کنند، در غیر این صورت تابستان 2025 امکان جدایی آزاد هافبکی که در لیست فروش قرار داشت، وجود خواهد داشت.

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، بایرن مونیخ آماده بود تا یوسوا کیمیش را از پروژه خود خارج کند. با این حال، اکنون احتمال ماندگاری این بازیکن وجود دارد. امکان تمدید قرارداد با کاهش دستمزد برای هر دو طرف قابل تصور است. با این حال، امکان دستیابی به این گزینه فعلا در کوتاه‌مدت در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید