جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

کیلیان امباپه؛ به رؤیاهای خود ایمان و باور داشته باشید

از دوران کودکی همیشه یک رؤیاپرداز بودم، امروز می‌خواهم با بچه‌ها و نوجوانان ارتباط برقرار کنیم. ما اینجا نیستیم تا رؤیاها را در معرض فروش قرار دهیم، بلکه برای کمک، ساختن و رسیدن به آرزوها و رؤیاها آمده‌ایم. برای ادامه این خبر با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اخبار پاری سن ژرمن کیلیان امباپه به رؤیاهای خود ایمان و باور داشته باشید

“الهامی از کی ام Inspired by KM” بنیاد خیریه‌ای است که ۹۸ کودک را کمک و تشویق می‌کند تا به اهداف خود در زندگی دست یابند.

این پروژه بر اساس ۴ ارزش اساسی پایه‌گذاری شده است: یادگیری، درک، اشتراک و انتقال.

این پروژه حامی ۴۹ پسر و ۴۹ دختر ۹ تا ۱۶ساله از تمام طبقات اجتماعی است. این جوانان تا زمانی که زندگی کاری خود را شروع کنند از حمایت برخوردار خواهند بود و متعاقباً می‌توانند درس‌هایی را که از Inspired by KM آموخته‌اند به دیگر نوجوانان منتقل کنند.

کیلیان امباپه، فوتبالیست درجه یک جهان فوتبال مصاحبه‌های بسیار کمی انجام می‌دهد، در این رویداد که توسط بنیادی که بنیان‌گذارش بوده است طی مصاحبه‌ای، به برخی از سؤالات دراین‌رابطه پاسخ داده است. ازاین‌رو توقع نداشته باشید از رئال‌مادرید، پاری سن ژرمن یا تیم فرانسه و یورو و خاطرات و وقایع فوتبالی در این مصاحبه بشنوید و بخوانید!

این فرصتی است برای بازگشت امباپه به تعهداتش نسبت به جوانان و بنیادی که در آن خدمت می‌کند. توصیه‌های او در باب زنده نگاه‌داشتن رؤیاها، و شور و عشق که مایه اصلی موفقیت است از سوی او شنیدنی و تأثیرگذار است، مطمئناً برای نوجوانان و جوانان هست!

«به رؤیاهای خود ایمان و باور داشته باشید، و هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوید»

ما متعجب هستیم که شما را در خیابان شانزه لیزه، در میان جوانان، دو روز قبل از یک مسابقه حساس می‌بینیم…
همیشه گفته‌ام این بنیاد برایم مهم است. ازاین‌رو دائماً می‌خواهم درگیر آن باشم. فکر می‌کنم هیچ مشارکتی بهتر از آمدن به اینجا و بودن با بچه‌ها قبل از چنین مسابقه مهمی نیست. این یک پیام برای آنها نیز هست؛ مهم نیست روز سه‌شنبه من بازی دارم یا قرار است چه اتفاقی بیفتد، من امروز اینجا هستم و می‌خواهم اوقات خوبی را با شما داشته باشم. (دو روز بعد از مصاحبه، PSG به دست دورتموند از لیگ قهرمانان حذف شد.)
حفظ ارتباط با جوانان و شاد کردن آنها، به شما هم کمک می‌کند؟
می‌دانید، یک بازیکن وجود دارد و یک انسان. برای اینکه یک بازیکن به بلوغ برسد و کامل شود، انسان باید به تکامل دست یابد، و چنین روزهایی به آدم کمک می‌کند تا شکوفا شود. حداقل مردی مثل من. این لحظات، لحظات خاصی است. بچه‌ها تمام روز لبخند می‌زدند و این واقعاً هدف اصلی ما بود.
چرا چنین تعهدی به جوانان احساس می‌کنید؟ چه انگیزه‌ای در شما وجود دارد؟
همیشه گفته‌ام؛ می‌خواهم آنچه را که به من به شکلی داده شده، پس بدهم. فکر می‌کنم خوش‌شانس بودم که موفق شده‌ام، تمامی مزیت‌هایی که در زندگی دارم. من از پل رد شده‌ام، و حالا نوبت من است آنچه را در توان دارم در اختیار دیگران بگذارم.
با بنیاد خود و با این نوع رویدادها می‌خواهید چه ارزش‌هایی را به آنها منتقل کنید؟
ارزش‌هایی که عمیقاً معتقد به آن هستم. احترام، جاه‌طلبی، وقار. ما در دنیایی سخت‌تر از گذشته به سر می‌بریم. باید سعی کنیم هر چه زودتر کودکان و نوجوانان را برای آنچه در انتظارشان است آماده کنیم. اما آماده‌سازی به این معنی نیست که سرشان را با خط و خطوط پر کنیم، بلکه به این معناست که به آنها فرصتی برای تجربه چیزهای خارق‌العاده بدهیم، و از طریق این چیزهای خارق‌العاده، پیام‌هایی را منتقل کنیم؛ به‌طوری‌که در طول سفر خود می‌توانند دانشی اندوخته باشند تا در زندگی کاری و انتخاب‌هایی که در آینده انجام خواهند داد به آنها خدمت کند و در واقع به داد آن‌ها برسد.ما نامه‌های زیادی از خوانندگانی دریافت می‌کنیم که می‌خواهند فوتبالیست حرفه‌ای شوند. به‌عنوان‌مثال، الیاس از ما راهنمایی می‌خواهد تا به او کمک کنیم تا رؤیای خود را تحقق بخشد. با خودمان گفتیم شما شخص مناسب‌تری از هر یک از ما هستی که او را نصیحت کنی… دوست داری جوابش را بدهی؟
چند سال دارد؟
او ۷ ساله است.
اول‌ازهمه، باید از کاری که انجام می‌دهد لذت ببرد. بگذارید مطمئن شود فوتبال عشق اول و آخر اوست، و از بازی کردن با هم‌تیمی‌ها و دوستانش لذت کامل ببرد، جدی‌ترین قسمت بعداً خواهد آمد. او زمان دارد تا آماده شود. در ۷ سالگی فکر نمی‌کنم، این رؤیا را در سر داشتم، خیلی دور بود، فقط به بازی کردن فوتبال فکر می‌کردم. تنها چیزی که از الیاس می‌خواهم، فقط به شنبه آینده، بازی بعدی، تورنمنت بعدی، تفریح و سرگرمی بعدی فکر کند، برای بقیه‌اش کاملاً وقت خواهد داشت تا ببیند به کجا می‌انجامد.
و در ۱۲ سالگی، چه چیزی مهم است وقتی که می‌خواهید فوتبالیست حرفه‌ای شوید؟
در ۱۲ سالگی هم هنوز هم شوق و اشتیاق شدید مطرح است. دنیای فوتبال با سرعتی در حال پیشرفت است که استانداردها را به هم می‌زند، این باید تغییر کند. فوتبال قبل از هر چیز دیگر، همچنان یک علاقه، شور، اشتیاق و عشق است.
و در ۲۵ سالگی؟
اشتیاق وجود دارد، اما فشار زیادی هم متحمل می‌شوید. (می‌خندد)
اما ۱۲ سال هنوز زود است و متأسفانه ما بیشتر و بیشتر بار روی شانه‌های آن‌ها می‌گذاریم. اما در ۱۲ سالگی، آنها باید فقط به بازی فکر کنند، به فکر تفریح باشند، زیرا با اتفاقاتی که قرار است در آینده بیفتد، شوروشوق باید واقعاً تنها چیزی باشد که به آن اهمیت بدهند. با همه چیزهایی که قرار است در آینده اتفاق بیفتد، مقاومت سخت و دشوار خواهد بود. ازاین‌رو فقط همان شور و عشق خواهد بود که آنها را به مراحل بعدی و بالاتر می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید