اخبار پاری سن ژرمن

پی‌اس‌جی به دنبال خرید رایگان هافبک چلسی

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:پاریسن ژرمن در نظر دارد که انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی را در صورت عدم تمدید قرارداد به صورت رایگان بخرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

متر از یک سال تا پایان قرارداد کانته با چلسی مانده است و توخل تایید کرده است که نگران مصدومیت های هافبک 31 ساله است و به همین خاطر است که لندنی ها پیشنهادی برای تمدید به او نداده اند.

پی اس جی مدتهاست که به دنبال خرید کانته است. پاریسی ها در سال 2018 هم می خواستند کانته را بخرند که در آن زمان انگولو راهی چلسی شد و قراردادی پنج ساله را به امضا رساند. حالا اگر چلسی قرارداد کانته را تمدید نکند، پی اس جی می تواند در سال 2023 او را به صورت رایگان خدمت بگیرد. در حقیقت بر اساس قانون، پاریسی ها می توانند در ژانویه برای خرید وی مذاکره کنند

پی اس جی در این تابستان آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر را به صورت رایگان از دست داده است و حالا شاید کانته نیز همین مسیر را طی کند. کانته دومین بازیکن پردرآمد حال حاضر چلسی است اما به علت مصدومیت یک  ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. بازی با لستر چهلمین بازی بود که کانته از شروع سال 2020 از دست می داد. توخل در این باره گفته بود:” نمی توان آمار مصدومیت های کانته را نادیده گرفت. باید همه چیز را مد نظر قرار بدهی هر چند که قطعا بازیکن باکیفیتی است و همه این را می دانیم.”

دیدگاهتان را بنویسید