اخبار پاری سن ژرمن

توقف دوباره لوییز انریکه و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

توقف دوباره لوییز انریکه و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش اخبار پاریس ژرمن: در جریان دیدارهای سومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در خانه از پی اس وی آیندهوون میزبانی کرد و با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد. ‏برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

توقف دوباره لوییز انریکه و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

پاری سن ژرمن در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، از پی اس وی آیندهوون هلند میزبانی کرد که در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد. پاری سن ژرمن در بازی قبلی خود در این مسابقات هم از آرسنال شکست خورده بود و در مجموع عملکرد خوبی در این تورنمنت نداشته است.

شاگردان لوییز انریکه در نیمه نخست صاحب توپ و میدان بودند و توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه حریف هلندی خود ایجاد کنند، اما این پی اس وی بود که توانست در این نیمه به گل برسد. لانگ، در سی و چهارمین دقیقه بازی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد و تیمش را در این بازی سخت و حساس پیش انداخت.

پاری سن ژرمن که چیزی برای از دست دادن نداشت، در نیمه دوم به فشار حملات خود اضافه کرد. آن‌ها بیشتر از نیمه اول مالک توپ بودند و مزد این بازی هجومی را هم گرفتند. در دقیقه 55 مسابقه، اشرف حکیمی گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. در ادامه تلاش‌های پاری سن ژرمن برای رسیدن به گل دوم و کسب پیروزی ثمری نداشت و بازی با همین نتیجه تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید